
-
imari
2026-05-28 23:05
They teach you very carefully.

-
Keigo
2026-04-23 17:57
Thank you sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo much !!!!!!

-
NAOYA
2026-04-13 21:55
Thank you!!!

-
NAOYA
2026-03-24 17:46
Thank you for recommending a book to me! I can't wait to see you again!!

-
Megumi
2026-02-27 23:39
今回初めて先生のレッスンを受けましたが、ペースは早めでしたが、言い間違いを丁寧に直して頂けました。ありがとうございました。

-
Haru
2026-02-18 00:01
早口で、聞き取り難かった。

-
Kanami
2026-01-16 22:03
Happy Birthday Persidine!!
I like your lessons and really love you♡ Thank you always:)

-
Sacchan
2025-12-23 17:32
ありがとうございました。

-
Kanami
2025-12-19 21:58
Thank you as always! Enjoy your Christmas🎁✨

-
mai
2025-12-04 20:53
丁寧に教えてくます。テキストボックスも活用してくれますので、分からない点を飛ばして次に行くことが無いです。