
-
Rio
2025-08-28 17:01
She was nice. Her lesson was good. I’ll like to have a lesson with her again. Thanks! 🙏🙇🫰🫰

-
Reirei
2025-08-24 09:26
良い先生

-
Kaede
2025-08-24 08:57
もう少しゆっくり話して欲しかったですが、明るくいい先生でした!

-
Yui
2025-08-23 15:27
ありがとうございましたたのしかったですまたよろしくおねがいします。

-
Itsuki
2025-08-14 10:57
ニコニコ優しい先生でした😊🎶🎶🎶💕

-
Kan
2025-08-10 11:58
優しくし丁寧に教えてくれる先生でした。分かんなくても褒めてくれました。

-
Takelu
2025-08-10 11:11
OK

-
Yui
2025-08-09 11:27
ありがとうございましたたのしかったですまたよろしくおねがいします。

-
Rio
2025-08-07 14:24
She's a nice, calm teacher. When I got [palm] and [paw] wrong, she smiled and teached me the right answer. She's the best, nice teacher!!

-
Reirei
2025-08-06 09:27
良い