
-
cherry
2025-07-31 20:27
Thank you, teacher🔅! Your class is very interesting. 🌹I not only learned knowledge but also had fun.🎉🎉🎉🎉🎉

-
Ayumu
2025-07-31 19:55
面白い

-
Tomo
2025-07-31 12:29
とても丁寧に進めて頂き、分かり易かったです!

-
GOKSEL
2025-07-28 11:54
It was an enjoyable lesson for me. Thank you. 🙏

-
Ken
2025-07-21 20:26
カラン受講です。発音も聞き易く、丁寧に進めていただけます。よい先生だと思います。

-
george
2025-07-18 20:26
特别好

-
Ken
2025-07-14 20:26
カラン受講です。発音も聞き易く、丁寧に進めていただけます。よい先生だと思います。

-
Inori
2025-07-13 19:56
優しくて大好きですありがとう😊

-
Leo
2025-07-11 21:56
好

-
Arron
2025-07-11 13:26
🤩🤩🤩🤩😀😀😀