
-
Funa
2023-10-13 20:28
It was a nice time to do a lesson with you!
Thank you and have a nice day!
Bye bye!

-
Ren
2023-10-09 20:31
はじめて受けましたが、大変よかったと息子が言っていました。

-
yuki
2023-09-19 00:52
楽しかったです!
詰まった時に、助け舟を出してくださり、また解答も笑顔で待っていてくれたので考えやすかったです。ありがとうございました。またお願いしたいです。

-
Sawa
2023-09-18 11:34
とっても楽しかったです!!またレッスン受けたいです!!

-
Yu
2023-09-10 13:03
Again, Capiznon is a great teacher.
She is a energetic and cheerful person.

-
Yu
2023-09-10 13:01
Capiznon is a great teacher.
Even though my pronunciation is terrible, she waited for me. That was helpful.