
-
Kanon
2021-09-26 09:19
excellent, very gentle, very satisfied

-
Kanon
2021-09-26 09:18
excellent, very gentle, very satisfied

-
Tomomi
2021-09-19 14:06
She is a very kind and friendly teacher.

-
kazuma
2021-09-16 10:35
7歳男の子が受けました。子供の答えを待つ優しい先生です。子供のやる気が出ない時間帯でしたが根気強く教えてくださいました。

-
Nao
2021-09-09 21:31
終始明るく、とてもわかりやすいレッスンでした。
またよろしくお願いいたします!

-
kaname
2021-09-08 10:42
She was very friendly and taught me politely. She practiced well with just the right tempo and speed. The pronunciation was particularly clear and easy to understand. Thank you so much.

-
Saya
2021-09-07 07:33
聞き取りやすくて楽しくレッスンできます。

-
ichi
2021-09-01 10:51
楽しくレッスンが受けられて、子供もとても喜んでいます。

-
Saya
2021-08-27 21:31
最初、こちらのパソコンのカメラが起動しなくてすいませんでした。入室遅れたのですが、先生はずっと待って下さり、明るくレッスンしてくれました。たくさんのスタンプやトロフィーでほめてくれます。ありがとうございました。

-
Saya
2021-08-27 21:23
優しくて歌も上手で、またレッスン受けたいです。