
-
Tada
2021-06-23 10:53
とても優しい先生で、詰まるとフォローしてくれたりで、子供が楽しくレッスンできました。ありがとうございました!

-
Rion
2021-06-18 09:13
いつも笑顔で楽しく授業してくださいます!娘がうまく発音できなくても、根気よく教えていただき、いつも楽しみにレッスンしています!

-
rina
2021-05-29 21:37
笑顔がたくさんあって優しい先生です。間違えてもしっかりと、直してくれます。スピードも、声の大きさもとても良かったです。最後に優しい言葉をかけてもらいました。大好きです!

-
rina
2021-05-26 21:35
すごく楽しいレッスンでした.また、この先生で、レッスンを、うけたいと、思いました.優しい先生でした。

-
urashimataro
2021-05-20 08:27
スピーディかつ聞き取りやすくてとても良いです。

-
Yuri
2021-04-26 20:01
大きな声ではっきりと、分かりやすいレッスンでした。緊張している娘にとても優しく接してくれ、褒めてくれるので、少し自発的に言葉が出てくるようになりました。ありがとうございました。

-
99
2021-04-25 12:21
カラン8
朝早くの時間で寝起きにテンション低く受講したのですが、先生が優しく頑張ろうって言ってくれたので、楽しくレッスンができました!朗らかな先生です。

-
June
2021-04-18 09:03
I like her lesson very much.Her pronunciation is clear and easy to hear for me. I feel motivated by her smile.Thanks to her, lessons continue every day.

-
kaname
2021-04-18 08:33
I was able to practice while understanding because she spoke slowly and carefully according to my level. The pronunciation was smooth, clear, easy to hear, and I could understand it well in listening. Every time I express it, she praises me and I think she is good at teaching. A kind teacher. Thank you so much.

-
Mika
2021-04-17 07:33
明るい雰囲気で話も盛り上がり、楽しくクラスを受けることができました。発音も綺麗で勉強になりました。