
-
Daichi
2026-06-10 18:27
聞き取りやすい

-
Tomoko
2026-05-31 11:57
丁寧でとても分かりやすいです。

-
Sei
2026-05-28 19:56
なんかすごい楽しかった

-
Eito
2026-05-06 19:17
1番いい先生でした

-
Toru
2026-05-03 07:01
I'm happy we had such a fulfilling conversation.
I'm looking forward to talking in the next lesson.

-
Toru
2026-05-01 08:09
Today's conversation was enjoyable.
I've booked another lesson for tomorrow.

-
Toru
2026-04-29 08:35
Thank you for the excellent lesson.
I've booked another your lesson and I'm looking forward to it.

-
Daichi
2026-04-26 18:26
わかりやすかった

-
Sara
2026-04-25 20:59
私はまだ小学生だけどたくさん上手くいってくれました。だからまた一緒にレッスンを受けたいです。子供には絶対に合っています‼️

-
Shinya
2026-04-23 19:57
楽しい授業をありがうございます。