
-
Masayo
2026-02-14 00:00
いつも笑顔で楽しくレッスンをしてくださいます。今日も頑張ろうと思えます♡

-
Karen
2026-01-28 17:57
thank you so much‼️

-
Keigo
2026-01-23 17:58
Thank you sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo much.

-
Sato
2026-01-20 22:58
発音が綺麗で聞き取りやすい。

-
Sohaan
2026-01-19 17:57
Thank you so much☆

-
Masayo
2026-01-16 22:31
I always appreciate how thorough her lessons are. Even when the internet connection is poor—though it's not her fault—she apologizes politely. Thank you always.

-
Erika
2026-01-15 17:27
R.E.M.R G です。とても落ち着いた進行で、テンポやトーンも心地よく、また受けたい先生でした。ありがとうございます。

-
Sato
2026-01-06 22:57
聞き取りやすい発音で安心してレッスンできました。

-
Keigo
2026-01-04 10:29
Salamat!!!!!

-
Haruto
2025-12-29 18:29
3歳児でしたが集中力が切れないようにとても楽しくレッスンして下さいました。
親も楽しくレッスンに付き添うことが出来ました♡