
-
Shion
2026-06-19 19:58
いつかあいましょうしおんより。

-
Kuro
2026-05-13 23:59
最後まで親切、丁寧

-
Mii
2026-05-09 09:29
ゆっくり話してくれて聞き取りやすかったです。子供も楽しそうでした。

-
Shunri
2026-05-01 22:26
大きな声でしっかりと授業ができていて、ちっちゃい子でも聞きやすい声でした。

-
T-hero
2026-04-18 14:55
It was very fun!

-
Mai
2026-04-11 09:59
とても優しく、丁寧に教えて下さり、安心感がありました!
またお願いしたいです☺

-
Sana
2026-04-05 20:00
This lesson was easy to understand and it was very fun lesson!
He is very kindly teacher!
Thank you for teaching English me!
☺️😊🥰🥳

-
Minoru
2026-03-12 00:00
Very friendly. Good conversations.

-
Itsuki
2026-03-10 19:58
goodgoodgoodgoodgoodgoodgoodgoodgoodgoodgoodgoodgood

-
Shion
2026-03-10 18:30
👨🏫せんせいへだいすきだよしおんより