
-
Syomama
2025-04-08 13:29
丁寧に教えてくださいました。

-
RENTO
2025-04-06 06:40
普通です。

-
Junichi
2025-04-05 12:59
I took her Basic English. She is polite and gentle.

-
Syomama
2025-03-29 13:57
テンポ良く授業が進む感じでした

-
Junichi
2025-03-28 13:28
I took her Basic English lesson. It's great.

-
Ai
2025-03-28 12:57
とても良い先生でした。声が聞き取りやすく、発音もひとつひとつしっかり聞いて判断してくれているのがビデオ越しにわかって信頼できます。ありがとうございました。またぜひ受けたいです。

-
Junichi
2025-03-22 12:28
I took her Basic English. She always offers polite lessons.

-
IZUMI
2025-03-15 21:26
楽しくて時間があっという間でした。ありがとうございました!

-
Asa
2025-03-08 10:56
優しくて丁寧に教えてくれます!

-
Mari
2025-02-16 10:27
間違いを訂正しなかった