
-
tsukky
2025-12-15 18:28
分かりやすくスムーズに進みました。と楽しくレッスンをすることができました。ありがとうございます。🍇🍊🍋また受けたいです。

-
Itsuki
2025-12-05 19:56
good

-
Tomoko
2025-12-03 19:33
Topic Canversation for bignners を受講しました。楽しいレッスンでした

-
Yuki
2025-11-19 22:57
I had REMS lesson. His prononce was nice and always clearly.

-
Ryunosuke
2025-11-15 17:56
楽しかったです。

-
huumayabe@gmail
2025-10-24 01:28
But I think was he is not 50 point teacher and he is like more than 60 point teacher I felt I hope I want to study with him again. He is very good character and a good teacher. Thank you for my class and see you again bye.

-
Kenya
2025-10-22 20:56
とてもスムーズな進行でした。

-
Yuki
2025-10-17 22:57
とても良い先生です!

-
yuta
2025-10-14 00:35
安定感のある授業で、newwordで実物を使った説明、ジェスチャーを交えていたところがよかったです。復習パートでは、すべてのセンテンスを言うのではなくて、こちらが回答するのを待つ気遣いがありました。
一方で表情がレッスン中、疲れた様子だったので、笑顔があれば尚よいと思います

-
Mahiro
2025-10-08 19:26
ありがとうございました。