
-
Kentaro
2024-03-13 20:25
Thank you for teaching me carefully.She told me with a smile.Thanks to her,I was able to study very relaxedly.

-
Ringochan
2024-03-11 21:00
カランStage11受講。
発音が聞き取りやすく、落ち着いた雰囲気でレッスンを進めてくれる先生です。穏やかで親切なので安心して快適な25分間を満喫でき楽しいです。

-
aya
2024-03-06 13:29
Thank you for your lesson.
I could enjoy R.E.M.S lesson.

-
Hiro
2024-03-06 12:57
発音時の口の動かし方がよく見えるようにレッスンしてくださっていたと思います。真似して発音してみました。
とても親切で丁寧な先生でした。

-
Yuu
2024-03-03 11:25
良くはない

-
Momo
2024-03-02 11:57
先生が明るかったので、楽しく授業ができました。ありがとうございます。

-
Reiko
2024-02-28 10:28
とても穏やかで発音がすごく綺麗です。
ゆっくり話してくれるので、ききとりやすいです。
また、短縮形や発音も指導してくれます。

-
aya
2024-02-27 12:31
Thank you for the lesson today.
Thanks to you,
I could enjoyed R.E.M.S,it,makes me confused though.
See you.

-
KG
2024-02-27 10:26
とても丁寧に教えて頂きました。

-
Haren
2024-02-26 19:25
Thank you very much.