
-
MORI
2025-09-06 14:12
リスニングができないので、もう少し短い文章でゆっくりと話していただけたらよかったです。

-
HIRO
2025-09-01 22:30
イントネーションの癖に関して気づきをもらい、勉強になりました。

-
Yoshie
2025-08-23 21:57
すごく英語が上手でした。

-
Keita
2025-08-12 13:27
I love you 🤟

-
Nabe
2025-08-10 12:04
Thank you so much for today’s lesson.
There were a lot of long and complicated sentences today,but I managed to get through them.
It’s helpful that the teacher pointed out minor pronunciation mistakes or grammar points.
I’m looking forward to next lesson.

-
Rie
2025-08-09 20:58
書くレッスンが初めてだったので、初めは分からなかったのですが、根気よく「書くレッスンだよ」って伝えて下さり、ありがとうございました!

-
Risa
2025-08-04 20:32
いつも通り優しく元気に目耳手を使って一生懸命英語をたくさんいっぱい教えてくれました。どうもありがとうございます。フィリピンのセブ島楽しかったですね。Risa より。

-
Kazu
2025-08-03 10:56
Thank you very much!

-
Mizuki
2025-07-29 10:56
しっかりと英語の勉強ができるし、わかりやすく教えてくれて嬉しいです。

-
Katsuhiro
2025-07-28 13:56
すごくわかりやすかったです。