
-
KARINTO
2024-09-19 10:31
She is a very patient teacher. She answered my question politely. I appreciate her. I want to study English with her many times.

-
KARINTO
2024-09-13 10:35
She is a grat teacher for me. She taught me English very politely. She explained me about my question. I respect her.

-
taka
2024-09-10 10:57
落ち着いた雰囲気で楽しくレッスンしてくれました。褒めるところは褒めて間違いはしっかり指摘してくれます。

-
Miku
2024-08-29 18:27
優しかったです。

-
Kumi
2024-08-28 18:58
カランステージ3。落ち着いた雰囲気の先生ですが、レッスンはサクサク進めていただき時間が経つのがとても早く感じました✨

-
Masa
2024-08-27 20:43
REMS. やわらかい雰囲気でよいレッスンでした。

-
Mana
2024-08-13 19:26
最高でした!

-
JOJI
2024-08-07 22:01
聞き直しをしても丁寧にリピートしてくださった。

-
Mana
2024-08-05 18:57
とても楽しいです!

-
Sayo
2024-08-02 13:28
Thank you so much. see you next time!.