
-
mity
2024-03-24 14:40
カラン2(復習)受講中。
度々英語に詰まる私に優しく教えて下さり、
毎回笑顔に癒されています。
Batid先生いつもありがとうございます。

-
azuki
2024-03-24 10:02
カランstage3受講。
スモールトークで盛り上げてくれてからスタートでした。
割とゆっくり目だと思いますが、細かく丁寧に指摘してくれるので安心感があります。リードはこちらの回答を少し待ってくれるタイプで、リードも声を落としたり止めたりしてくれるのでやりやすかったです。
アクセントが少し気になりますが、きめ細かい指導が素晴らしいのでまた受講したいです。

-
Aoi
2024-03-21 13:56
とても明るくて熱心な素敵な先生です

-
Mayu
2024-03-21 08:42
Perfect!!

-
NORIKO
2024-03-18 13:29
とてもわかりやすい先生です。

-
kazumi
2024-03-17 13:48
カラン3受講。テンポよくスピーディーに進みました。体調がお悪いなか、いつもと変わらずクオリティの高いレッスンでした。今日はたくさん睡眠をおとりになって、ゆっくりとおやすみください☘️早く良くなりますように☺️

-
kazumi
2024-03-16 15:42
カラン3受講。ディクテーションをしました。カランにはいる前に、昔の職場の人たちと飲みに行った話をしたのですが、”camaraderie “カマラドリー(同じ職場・共同生活から生まれた)友情, 友愛. という単語を教えてくださりました。Batid先生は雑談が上手なので、スモールトークからも学ぶことが多いです。

-
KARINTO
2024-03-15 07:31
I could book her this morning again . I'm happy to study with her. She gave me a lot of energy . I appreciate her. She taught me well. Because she chose a teaching way for me. She knows my English level. I respect and appreciate her. She is a very generous teacher.

-
KARINTO
2024-03-12 10:03
Her smile makes me happy. I could feel relieved. She taught me well. Because ,she use chunking when I ask her. I appreciate her. Her teaching way and teaching way is great. I want study English many times with her.
She is a generous teacher.

-
NORIKO
2024-03-11 12:57
とてもわかりやすい先生です。