
-
Hikari
2023-03-13 10:25
日本語がすごくしゃべれてた

-
R
2023-03-12 19:29
英語じゃなくて日本語を話してくる。時間より早く終わる。子供がやってるけど英語で喋ってくれないと意味ない

-
TK32
2023-02-28 20:55
とても分かりやすかったです。

-
shinyoko
2023-02-14 22:28
Thank you so much for your kindness and teaching. I am glad to see you again. I’m just worrying about your health.please stay healthy and stay positive and stay happy.

-
Yuri
2023-02-10 09:59
とても優しい先生でレッスンが楽しかったです。

-
Teresa
2023-02-08 16:46
Callan受講。にこやかで丁寧、明るい先生です。
やや癖のある発音なので初心者の私は少し聞き取りにくく、修正もあまり入らなかったので少しやりにくかったですが、フリーカンバセーションなどでは気持ちよく話ができそうだなと感じました。

-
airi
2023-02-06 20:59
今日も楽しかったです♪
いつもありがとう、そしてこれからもよろしくお願いします

-
Rio
2023-02-06 00:14
ゆっくりで丁寧な授業でした!
子供も喜んでいました!

-
shinyoko
2023-01-29 22:00
thank you so much for your kindness. Your Japanese is very nice and fluently. I had really fun time. See you soon.

-
nene
2023-01-24 21:25
'