
-
Yoshi
2025-06-02 13:55
excellent

-
Mona
2025-06-02 13:28
REMS受講しました。間違えても励ましてくださりレッスンを楽しく進めてくれました。ありがとうございました!

-
Taka
2025-05-31 23:24
She is one of my favorite teachers. She is caring and kind, and she clearly points out my mistakes.

-
Mio
2025-05-22 19:58
ありがとうございます😊😊

-
Yoshi
2025-05-22 13:57
good guiding with high speed

-
Ami
2025-05-22 10:29
発音がわかりやすく、進行も上手です。
楽しくレッスンできました。

-
Yukari
2025-05-20 08:27
初めてのカランで優しく励ましてくださりありがとうございました!

-
Yoshi
2025-05-07 23:39
Excellent

-
Yoshi
2025-05-07 23:39
Excellent

-
Yoshi
2025-05-07 23:38
Excellent