
-
Taichi
2025-06-17 17:33
Her English is awesome.
You can enjoy talking with her definitely!
Amazing dude! I wanna give her 5 stars more loll

-
takahiro
2025-06-14 16:35
I had a lot of discussion on Module 1.13 Cross-cultural understanding (3) nonverbal communication of Global Business Skills with Nythani-san.
I could answer each question from No.7 to No.10 of TRUE or FALSE stated in Lead-in by showing her an example and my opinions and experience in the past business scenes.
I also learned the meaning of paralanguage and object language in addition to body language as three examples of nonverbal communication. I enjoyed the lesson.

-
Yuka
2025-05-29 20:09
私のたどたどしい英語に対して、丁寧に適切に言い換えをしてくださいました。優しい方だと感じました。

-
Hiro
2025-05-27 17:22
正しくリピートできるまで丁寧に指導してくれました

-
makana
2025-05-19 16:58
子供が楽しかったそうです♡

-
Rumiko
2025-04-24 18:01
R.E.M.S.を受講。2度目のNythani先生でした。必要に合わせて発話SPEEDをゆっくりに調整してくださったり、間違えやすい単語を強調してくださったり加えてジェスチャーを交えてくださったりと楽しく分かりやすくLESSONを進めてくださいました。発音もクリアです。機会があれば、ぜひまた受講させていただきたいと思います。

-
Yuri Ishihara
2025-04-23 12:45
英会話が苦手な私にも根気よく話を聴いてくれ間違いがあれば、すぐにチャットで教えてくれました。

-
Ao
2025-04-22 11:30
子が受講しました。ジェスチャーを交えて説明してくれました。また。a,anも聞き逃さず訂正してくれました。分かりやすかったと思います。

-
KOHARU
2025-04-19 12:29
子供には難しい所で、消極的になっていましたが、引き込もうと頑張って優しく対応してくました。

-
Yoko
2025-04-14 22:00
英語が苦手な私ですが、最初の会話で色々と話すことができ、出だしからとても楽しかったです。とても質問しやすく、また説明も分かりやすく、大変勉強になりました。ありがとうございました。