
-
YUKI
2021-04-03 15:10
Thank you for a wonderful lesson!
It was fun and the time past quickly.
I'm always slightly nervous before my online English lesson.
I will do my best next time.

-
Masa
2021-04-03 10:15
I took the Callan Method. This teacher's pronunciation is very easy for me to understand. Also, the speed of conversation suits me. I will take her lesson again. Thank you.

-
Ayumi
2021-03-23 23:06
I enjoyed today’s lesson as always, thank you!! You really are my best teacher. I’m looking forward to the next lesson.

-
Etsuko
2021-03-08 22:47
調子が悪いという事でカランからトピックカンバセーションへ変更。喉の調子が良くない時にカランのフルブックレビションは申し訳ないと思ってカリキュラムの変更を提案したのは私だけれど…、評価をみてカランを楽しみにしてはいたので少し残念。
100ポイントの講師だと代替の講師も100ポイントの講師でないと見合わないのでなかなか休めないのかなと思いました。
講師のモチベーション及び受講者の為、調子が悪い時はきちんと休みが取れる環境にならば良いなと思いました。

-
Aki
2021-03-08 12:28
カランメソッドが初めてだったので不安だったのですが、丁寧にレッスンをしてくださり嬉しかったです。
機会があったらぜひまたお願いしたい先生です。

-
Hinako
2021-03-01 19:05
おおらかな良い先生でした。ありがとうございました。

-
A-007
2021-02-28 20:09
喋った内容をチャットでお送り頂けたので理解がし易かったです。
お心使い下さいまして有難う御座います。
またの機会に宜しくお願い申し上げます。

-
Yutty
2021-02-28 09:16
カレンでの受講で、テンポよく進みました。丁寧な声かけだったと思います。良い意味で貫禄?安心感があったように思います。

-
Tetsuto
2021-02-25 20:35
いい先生だと思います。

-
Ai
2021-02-24 12:49
楽しい先生です。