
-
Ayane
2024-05-20 17:57
面白い先生だった

-
Aka
2024-05-20 17:31
She was a very interesting and kind teacher. Thank you very much for making the lessons easy to understand and fun even for someone like me who has a hard time with English.

-
Kumi
2024-05-19 11:26
カラン:ゆっくり目の発話で聞き取りやすかった。

-
Sorachi
2024-05-15 16:56
Thank you

-
Sho
2024-05-15 07:32
堅苦しくなく、ざっくばらん。よい意味でおおざっぱで、肩肘張らずに授業が受けられました。

-
mako
2024-05-13 06:51
.

-
KIKI
2024-05-12 08:07
発音や文法などをきちんと指摘してくれます。

-
Kotone
2024-05-12 07:59
明るくて優しい先生です。ありがとうございました!

-
hiro
2024-05-11 15:58
She gave me a very enjoyable class. I was able to practice a lot.

-
Sakura
2024-05-11 10:31
とても楽しくレッスンしていました。
まだ会話がおぼつかない娘にも明るく対応して下さり、とても良かったです。