
-
Hiroto
2024-02-18 09:30
Very friendly teacher and talk with a little English.
Thank you very much.

-
Aiko
2024-02-15 18:59
とても分かりやすかったです

-
RIKO
2024-02-11 08:27
とっっっっても優しい先生です

-
Kenro
2024-02-08 18:58
Thank you very much!

-
Eri
2024-02-05 21:30
発音もよく、素晴らしい先生です。

-
Tomoya
2024-02-05 07:30
She is extremely attentive.

-
RIN
2024-02-04 10:03
Talking with her is enjoyable.

-
chihiro
2024-01-29 10:26
とてもにこやかで丁寧な先生です。カランの発音やスピードも的確で、こちらのミスも都度きちんと指摘してくれます。また受講したいです。

-
Miho
2024-01-28 09:33
Callan book2を受講しました。テキパキとした進行でしたが、終始和やかで笑顔も多かったのでこちらも話しやすかったです。

-
kankan
2024-01-21 07:29
Thank you for your lesson, I was so enjoing !
See you again!