
-
Tammy
2026-03-11 21:56
.

-
y
2026-03-09 09:58
私が初心者だったので、先生の指示がわからないことが多かったです。他の先生は読む箇所を四角で囲って示してくれることが多かったのですが、今回は違いました。。。

-
Yui
2026-03-01 09:30
雑談に沢山乗ってくださって楽しい25分間でした!!
ぜひまた受講したいです(っ ॑꒳ ॑c)

-
aiko
2026-02-19 08:58
わかりやすく楽しい授業でした😊先生の英語が、とっても聞き取りやすいので、よく理解できます😊😊

-
muffin.
2026-02-12 08:56
The pronunciation is very good. Very patient. Thank you for your guidance, teacher

-
TAKUTO
2026-02-10 18:41
たのしかったです。

-
bizichen-chenchen
2026-02-09 21:26
你见过最最最最有耐心的老师了

-
Hima
2026-02-09 09:57
Love you so much ^_^

-
muffin.
2026-02-06 11:57
she is a great teacher, very patient. Very good at guiding. I hope the teacher can remember me. Thank you, teacher. I'm very satisfied.(๑Ő௰Ő๑)

-
1
2026-02-02 12:58
😍