
-
Rio
2026-06-22 16:56
楽しそうに授業を受けられていました、

-
Kairu
2026-06-13 19:29
It was a very nice lesson!!!!!!:):):):):)

-
chelsea
2026-06-13 18:57
R.E.M.E.S.レッスンを受講しました。まちがったところをきちんと説明してくれる先生です。

-
chelsea
2026-06-03 17:31
R.E.M.E.S.レッスンを受講しました。とてもやさしい先生でした。

-
Nobu
2026-05-31 19:23
Great!!

-
Kairu
2026-05-24 18:00
I’m happy now :):):):):):):):):):).

-
Kairu
2026-05-17 16:58
This lesson was very fun!! Thank you:):):):):)

-
Kairu
2026-04-28 19:27
Thank you for the lesson:):)

-
sophy
2026-04-25 17:57
優しく丁寧に教えてくれる先生です。

-
Kairu
2026-03-22 09:29
Thank you very much!!