
-
Masako
2026-01-29 18:57
Your lesson was fun! Thank you!

-
Su
2026-01-28 17:56
Thank you so much!!
And I hope to see you soon♡
\(╹◡╹)人(╹◡╹)/

-
Miya
2026-01-22 21:38
你在哪里呢我问你呢你说来听一听。就是想让自己开心🥳!

-
Flower
2026-01-21 20:29
Thank YOu

-
Xuan
2026-01-20 23:26
🉑👌

-
Nick
2026-01-17 17:56
为什么每节课必须给老师5颗星?

-
Flower
2026-01-14 19:59
ThanK YOu

-
yijing
2026-01-09 23:56
。

-
Marilyn
2026-01-09 22:28
Hazekiah先生との会話は楽しいです。大好きな先生です。

-
Alma
2026-01-08 22:26
我会想你的!my love!你是我最喜欢的外教!希望我们能再次见面!