
-
yuki
2026-01-13 07:27
頑張れた!

-
Taeko
2026-01-12 12:01
優しく教えてくださり、ありがとうございました!

-
Tsubasa
2026-01-10 08:58
楽しいレッスンをありがとうございます!
もう少し速く進めても大丈夫です。発音を褒めていただいてありがとうございます。
またよろしくお願いします!

-
Asahi
2026-01-09 07:29
she let pe talk very much.•͈ᴗ⁃͈⊹

-
Taka
2026-01-07 01:18
初めてのレッスンでしたがとても優しい先生でした!カランでしたが、ちゃんとリードしてくれます(*^^*)

-
M
2026-01-04 09:27
こどもが飽きずにやれててよかった。

-
Linna
2026-01-03 11:27
发音更好。讲的不要那么快。

-
Aya
2026-01-03 09:27
Kind end good

-
shima
2025-12-27 13:45
Thank you for the lesson. I really enjoyed our conversation.
Please check out 'Mori Izumi' on YouTube.
You might find that she looks like you.
I'm looking forward to your next lesson.
See you soon.

-
TIM
2025-12-27 10:58
🍔🍦😊