
-
Kana
2026-06-09 00:00
スピードがちょうど良く、楽しくレッスンできました。
また予約します。

-
Mitsuaki
2026-05-26 19:33
カラン6を受講。初めて受講する先生でした。発音がとても聞き取りやすいです。声が通り、ハキハキした受け答えなのが、印象的でした。カランは基本先導するタイプで、慣れてくるとテンポよく進みます。なんとなくふわっと答えている箇所は、どんな単語、フレーズかきちんと指摘してくれるので、とてもいい経験になると思います。

-
Tomo
2026-05-23 09:58
I think her Callan lessons are very polite. Her accent is easy to understand. Thank you so much.

-
Reishi
2026-05-23 07:57
とても優しい先生で、安心してレッスンが受けられました。

-
Mitsu
2026-05-09 08:56
She is kind and cheerful. I enjoyed the conversation with her during the lesson.

-
Mitsu
2026-05-02 09:05
She is kind and cheerful. I really enjoyed the discussion with her during the lesson.

-
Mitsu
2026-04-25 08:56
She is kind and torelant. I like her style of teaching.

-
yon
2026-03-28 11:37
とても丁寧で答えを待ってくれ優しく教えてくれました。こちらの要望にもちゃんと応えてくれて良かったです♪

-
Mitsu
2026-03-28 08:57
She is kind and cheerful. I enjoyed the conversation with her during the lesson.

-
SATOSHI
2026-03-23 14:05
いつも丁寧な授業、ありがとうございます。
本日も3コマ連続でありがとうございました!