
-
Hiro
2026-02-02 20:15
カラン受講。ちょっと早口だが、発音がきれないなので聞き取りやすい。

-
Kiki
2026-01-30 19:26
非常v棒

-
Luna
2026-01-29 22:30
Thank you this time!!!!!!!!!!!
See you next time~~~~
Love,
Luna

-
Haru
2026-01-29 17:53
ありがとう📢📞🐣🐥🇯🇵🇵🇭🦆🇵🇭🇯🇵

-
Luna
2026-01-28 21:58
Very Good job!!!!!!
Thank you this time!!!!!!!!!!!!!!!!
You are a good teacher!!!!!!
And I'm glad see you again.
See you~
LOVE
LUNA

-
Luna
2026-01-27 23:04
Very Good job!!!!!!!!
Well Done!!!!!!!!!
Thank you this time!!!!!!!!!
You are a good teacher!!!!!!!!!!!
Love,
Luna

-
SHIKI
2026-01-27 17:34
とてもわかりやすくて優しくて良い先生です😍

-
Luna
2026-01-24 12:29
Very Good job!!!!!!!!!
Well Done!!!!!!!!!!!!
Thank you this time!!!!!!!
You are a good teacher!!!!!!!!!!!!
See you next time!!!!!!!!!!!!
Love,
Luna

-
yuushi
2026-01-24 08:57
楽しかったです。ありがとうございます。

-
Kiko
2026-01-21 18:31
この先生にしてから英語の授業が楽しくなりました♪わからない所はヒントをくれるので助かります!優しい先生なのでぜひ皆さんもこの先生を選んでみてくださいね!