
-
Haru
2025-09-09 18:56
Thank you!!!!!

-
Yura
2025-09-06 11:57
笑顔が素敵でとても楽しい雰囲気でした!

-
Nao
2025-08-28 22:00
Thank you for the lesson! I enjoyed your lesson and I hope to see you!

-
YUKA
2025-08-28 15:51
カランを受講しました。
画面共有で、どこを指しているのかまたシチュエーションでどこを示しているのか少しわかりづらかった。

-
Anzu
2025-08-28 12:26
、

-
Naomi
2025-08-22 12:57
明るくて素敵な先生です

-
Tomo
2025-07-17 15:53
笑顔でレッスンしてくださるのでとても安心できました。

-
sapphy
2025-07-04 12:27
明るくとても感じの良い先生です

-
Haru
2025-06-29 10:27
It was a very cheerful lesson!!
And it was fun!!
And the teacher was always smiling!!
His pronunciation was also good!!
When he sang the music, he was really into it, which made me really into it too.
I recommend it!!
Thank you very much!!

-
Tomoko
2025-06-25 11:57
ニコニコして、優しい先生でした。また習いたいです。