
-
TOMO
2025-07-26 09:27
優しい先生で間違えてもしっかり優しく教えてくれて明るい先生だった。

-
Rika
2025-07-25 08:57
素晴らしい先生です!!

-
Grayson
2025-07-23 12:03
软件使用不熟练

-
shino
2025-07-23 10:28
You good teacher.🥰💖

-
Rika
2025-07-23 08:57
明るくレッスンを盛り上げて下さる良い先生でした!娘もまた受けたいと言っております

-
Kimmy
2025-07-19 11:05
Thank you for the enjoyable lesson, Ms. Ashten! You guided me very well, like a veteran teacher would, and I was able to enjoy it wholeheartedly. I can't believe I was able to book your lesson with a free ticket! Your English was easy to listen to and understand. I think that's also why the lesson was so enjoyable. Thank you so much, and I hope to see you again!

-
Maria
2025-07-17 21:34
楽しくレッスンできた。

-
Annie
2025-07-17 12:01
老师特好特好特好特棒

-
Twinbee
2025-07-17 10:57
Great.

-
Masa
2025-07-17 08:59
日常英会話3。発音も綺麗で聞き取りやすいです。対応も丁寧で明るい先生です。間違いなどあれば積極的に訂正してくれるともっといいです。