
-
KOTO
2025-09-14 20:57
とても安定したレッスンでした♪

-
fumiya
2025-09-04 21:27
楽しくレッスンできました。

-
Ichika
2025-08-24 11:59
ありがとうございました!

-
Ichika
2025-08-12 19:02
ありがとうございました。
めちゃくちゃ大好きです。次もよろしくお願いします😊

-
Masa
2025-08-08 18:28
REMS受講。発音が聞き取りやすく、自分が気付いていない複数形のSの抜けも聞き逃さず指摘してくれるのでとても良いレッスンです。

-
TAKUYA
2025-08-06 23:06
I learned some emotinal adjectives and how to advice in english.Thanks for your lesson that was easy to understand!

-
TAKUYA
2025-08-06 23:02
i learned so many two part verbs and that related to some prepotisions.Thanks for all the learning!

-
Izumi
2025-07-29 15:28
指導も大変丁寧で、ひきこまれました!

-
Ichika
2025-07-27 11:57
ありがとう

-
Ichika
2025-07-26 11:25
ありがとうございました。