
-
Yuichi
2025-03-03 22:01
It was a very meaningful conversation. There are many more things I would like to discuss, but I was aware that I don't have enough vocabulary. I will study more, so let's discuss again.
Thank you so much as always!

-
Yuichi
2025-02-26 22:02
カランレッスン受講。私が勉強不足で長文をしっかり再現できないことを察して、文章の切り方を調整してくれていたと思います。発音もとても綺麗で聞き取りやすいです。ありがとうございました。

-
RINO
2025-02-26 21:01
またよろしくお願いします

-
Yuichi
2025-02-24 21:59
Your lessons are always fun! Salamat!

-
Yuichi
2025-02-20 21:58
I really enjoyed this lesson! Salamat!

-
Tomo
2025-02-18 22:05
会話が少なく、ほとんど先生がリードして話をしていた。もう少し生徒に話す機会を与えてほしいです。

-
Yuichi
2025-02-13 21:57
Thank you so much for always fun lessons! I really enjoyed your lesson!

-
RINO
2025-02-12 08:55
継続してお願いします。

-
Yuichi
2025-02-07 08:29
Thank you so much for always fun lessons!

-
Yuichi
2025-02-04 13:27
I learn a lot Today! Thank you so much as always!