
-
kazu
2024-05-16 22:59
ペースを合わせて進めてくれ楽しく受講できました。

-
Masaki
2024-05-16 16:58
初めてのレッスンでしたが子供も楽しくまたやりたいと言ってます
ありがとうございました

-
Take
2024-05-14 20:27
Thank you so much! I enjoyed your class with good atmosphere.

-
KOJI
2024-05-10 22:14
Her speaking was at a just right pace for me ,that was training.

-
nanami
2024-05-08 20:25
とても楽しく笑いながら勉強できました

-
yuna
2024-05-08 18:25
楽しかったし面白かったです。

-
Nagisa
2024-05-08 15:56
とても素敵な先生でした!またよろしくお願いいたします🥰

-
Ken
2024-05-06 23:56
Thank you so much.

-
Ayu
2024-05-06 20:26
英語は少ししか分かりませんでしたが、噛み砕いて優しく教えてくださりありがたかったです。

-
MAC
2024-05-06 15:33
Thank you!
Although I was nervous first time, I enjoyed your lesson.