
-
SHIKI
2025-07-13 11:33
大好きな先生です🩷
やさしくてゆっくり教えてくれてわかりやすいです🥰
ありがとうございました🙇

-
Nao
2025-07-12 10:57
Thank you so much for correcting me onebyone! see you !!

-
Yuko
2025-07-12 10:27
I love her lesson!

-
MIYA
2025-07-09 10:20
Thank you teacher Proboza, for your delightful lesson. I had joyful conversation with you because of your hospitality. Your magical compliments gave me confidents. I have already added you my favorite teacher. But you don't have any available vacant slots, so it isn't easy to get your lesson. I hope to see you again!

-
SHIKI
2025-07-08 19:33
大好きな先生です🩷
いつも楽しいです😄
ありがとうございました👏

-
TAKA
2025-07-05 21:59
発音きれい。楽しい。優しい。最後に質問を聞いてくれる。ありがとう!

-
maro
2025-07-05 20:29
REMS受講。細部の発音まできめ細かくみてくださり、レッスン進行も優しく丁寧です。まだ受講したい先生です。

-
Kappa
2025-07-05 07:26
発音を細かく丁寧に教えてくれます。

-
SHIKI
2025-06-30 19:01
大好きな先生です🩷🫶
レッスンがいつも楽しくてまた受けるのが楽しみです❣️
ありがとうございました🙇♀️

-
SHIKI
2025-06-29 11:39
大好きな先生です🩷
楽しくてやさしくて自分のペースにあわてくれます☺️😆
ありがとうございました🙇♀️