
-
Sana
2025-07-16 06:37
So friendly and lovely teacher💓

-
Kumiko
2025-07-07 09:22
カラン5,6 full book revision受講。体調不良なのか終始機嫌が良くなかった。言い間違えも多く、こちらのミスの訂正も雑で、中盤は頭を下げて読み上げるため、顔がフレームアウト。あまり良い練習にはならなかった。

-
Takumi
2025-07-03 09:51
特にない

-
Yuki
2025-06-29 18:28
Your English was very natural and impressive. Thanks for using simple words.

-
kazuma
2025-06-28 07:57
あ〜やっと受けれました!!!✨
先生のレッスン人気すぎます❤️

-
Masa
2025-06-22 10:56
I took this teacher's lesson for the first time. She has a good pace of conversation and gave me useful advice. Therefore, I would like to take her lessons again.

-
Chika
2025-06-17 10:03
丁寧に、わかりやすく進めていただきました。
ありがとうございました。

-
Haruto
2025-06-14 09:26
She was a very nice teacher

-
Chika
2025-06-04 12:55
声が聞こえにくかった

-
RinRin
2025-05-31 06:54
よかったです
ありがとうございます😊
また予約しますね