
-
Koh
2026-01-04 11:26
カランメソッドStage11を受講しました。初めての先生でしたが、進行もスムーズで発音も良かったです。また受講したいと思いました。

-
miyu
2025-11-03 20:56
とても良かったです!

-
An
2025-11-02 15:59
わからないところは根気よく教えてくれました。

-
Tomo
2025-10-20 23:29
Many thanks too for your excellent leading a lesson today as well, Teacher Dreyar! See you soon!

-
Kei
2025-10-18 07:02
楽しく過ごせました!

-
Koh
2025-09-28 11:58
カランメソッドStage10を受講しました。初めての先生でしたが、とても進め方が上手で発音も綺麗でした。ぜひまた受講したいと思いました。

-
Atsuko
2025-09-10 20:08
Thank you very much for your wonderful lesson.
I 'm so happy that you still remember me.
I will keep practicing hard.
.

-
Yuki
2025-08-23 22:58
優しくて大好きな先生です!

-
mn
2025-08-08 22:56
いい先生だと思うが、ずっとあくびを噛み殺していて眠そうだった

-
Rin
2025-08-05 17:27
Thank you for your lesson! My daughter enjoyed talking with you!!