
-
mie
2025-03-20 06:27
I like her big smile class!

-
Takeshi
2025-03-18 18:21
とても丁寧に教えて頂きました。

-
Aya
2025-03-18 13:27
笑顔が溢れる先生でした。

-
Manekineko
2025-03-15 13:57
楽しかった。🐥🪿🦆🦅🦉🐓🦃🦜🦤🦚🦢🦩🕊️

-
Runa
2025-03-15 10:02
5歳児がとても楽しそうにレッスンを受けてくれるので母からの評価NO1です!

-
Yu-ki
2025-03-13 09:59
Thank you for letting my daughter move foward slowly and build up her confidence.

-
mie
2025-03-13 06:26
I like her smile class!

-
Manekineko
2025-03-08 13:28
楽しかった。🍝🥟🦪🍤🍣🍛🍜🍲🫕🫔🥗🥘🧆🌮🌯🫓🥪🥙🍔🍟🍕🍖🦴🌭

-
mie
2025-03-08 06:26
I like her smile class!

-
Manekineko
2025-03-01 13:58
楽しかった。🍏🍎🍐🍊🍋🍌🍉🍇🍓🫐🍈🍒🍑🥭🍍🥥🥝🍅🍆🥑🫛🥦🥬🥒🌶️🫑🌽🥕🫒🧄🧅🥔🍠🫚🥐🥯🍞🥖🥨🧀🥚🍳🧈🥞🧇🥓🥩🍗🍖🌭🍔🍟🍕🥪🥙🧆🌮🥗🥘🫔🍜🍣🍤🍢🍡🍧🍨🍦🥧🧁🍰🎂🍮🍭🍬🍫🍿🍩🍪🌰