
-
TOMOKO
2026-06-25 21:58
とても面白くて優しくて的確に指導してくださる先生です。いつも楽しいレッスンをありがとうございます。

-
HITOMI
2026-06-19 18:34
Thank you teacher!
See you again!

-
HITOMI
2026-06-18 12:37
First,I had a mistake last lesson review. Not 4 star!!
His lesson always makes me happy!
I have motivation more! Thank you teacher!!

-
TOMOKO
2026-06-11 21:56
とても楽しいレッスンをいつもありがとうございます。

-
HARUKI
2026-06-09 21:31
とても雰囲気が良く間違った時優しく接してくれた、とてもよかった

-
TOMOKO
2026-06-03 21:56
とてもいい先生です。先生のキャラクターが大好きです。

-
Mugi
2026-05-27 18:26
楽しかった

-
Haruto
2026-05-23 19:26
話しやすい。

-
Kana
2026-05-22 15:58
初心者ですが、聞き取りやすく、なんとなく意味が分かるように話してくださる。

-
Wataru
2026-05-16 17:26
That was fun today.
I hope to see you again.