
-
Kazuko
2025-09-09 14:01
初めての授業、REMS、常に笑顔でスピードもあり、サクサク進みます。

-
Nao
2025-09-05 18:19
発音はきれいですが、質問のスピードが私には速かったです(あせってしまいました)。
2箇所、先生が間違えているところがありました。
レッスン進行は上手です。

-
Lena
2025-08-12 13:56
話せなくても待ってくれた。

-
Sayuri
2025-08-10 14:21
Thank you so much for today's lesson,Teacher Pidgeon. Although it was my first lesson with you,it didn’t feel like it at all because you taught in such a caring, supportive way. Your pronunciation is also beautiful and so easy to follow, and you correct mistakes properly. Thanks again and I hope to see you again soon!

-
yuki
2025-08-05 14:06
とても丁寧に教えてくださいました

-
YUTA
2025-08-02 13:56
!

-
Kaikun
2025-07-29 11:57
小1の息子が楽しそうに授業をしておりました。ありがとうございました。

-
Koto
2025-07-08 18:27
大好きな先生です。

-
Mio
2025-07-05 20:12
She is really good at teaching! My kid loves her energy:)

-
SHUNTA
2025-06-30 18:57
レッスンが早めに終わったので、フリートークをしてくれました。