
-
Ariy
2024-07-15 11:02
生徒側に答えを言わせてくれるスタイルの授業ですすめてくださいます。
もっとしっかりと勉強してPidgeon先生のクラスをまた取りたいです。

-
nade
2024-07-14 21:55
めちゃくちゃおもしろいろい

-
nade
2024-07-14 20:56
とてもおもしろい

-
Atsuko
2024-07-08 20:41
When you speak English fast, it's still difficult for me to catch what you 're saying. I'll do my best.
I enjoyed your lesson. Thank you very much.

-
Atsuko
2024-07-06 07:45
In today's lesson she was sick, and her voice was hoarse. But she gave me the good lesson with very nice simile.
Thank you very much.

-
Ariy
2024-06-30 20:05
カランメソッド4受講。とても楽しくあっという間の25分でした!

-
kaho
2024-06-25 19:34
とてもニコニコだったのでよかったのと、おもしかったのでたのしかったです。また、レッスンをしましょう。大すき♡

-
Nana
2024-06-24 11:04
話しやすいしユーモアのある先生で楽しかったです!文法や発音のミスも直してくれるので勉強になります。

-
kanchan
2024-06-23 10:56
すごく聞き取りやすかった

-
Atsuko
2024-06-23 08:05
Thank you very much. I enjoyed your lesson. I made a lot of mistakes.
Your smile always encourages me.