
-
sara
2025-06-09 18:28
とーてもいい先生です。あまり予約が取れないのが残念です。泣
またお願いします:)

-
sara
2025-05-16 17:57
とても楽しくレッスンを受けることができました!ありがとうございます

-
Mario
2025-05-15 18:01
She's a good teacher. Being taught English by only voice may be kind of hard thing. But somehow, it has an advantage that makes us focus on our ears to listening at what the teacher says. Thank you, Bofill!

-
nyannyan
2025-05-13 22:58
REMS受講しました。ナチュラルスピードでレッスンが進むので,例文をリピートするのが大変でしたが,根気強く励ましてくださり,発音することができました。最後にフィードバックもしていただけました。

-
Miho
2025-04-29 18:26
明るく、さくさく進めてくれる先生で楽しかったです!

-
Kosei
2025-04-28 17:56
明るく楽しい先生

-
Rintaro
2025-04-23 16:55
楽しかったです。

-
Ulu
2025-04-22 19:25
たのしかったです

-
Aco
2025-04-21 17:58
とっても楽しかった

-
Hirari
2025-04-05 10:56
抹茶ice cream is so yummy ! you can eat 抹茶 ice cream!