
-
Yuka
2024-02-19 19:25
いい先生でした。

-
Mito
2024-02-13 20:28
丁寧に教えてくれたのでとても楽しかったです^ - ^ very good

-
Hiyo
2024-02-06 18:27
楽しくレッスン出来たようです。ありがとうございました。

-
Shinya
2024-01-31 14:25
thank you very much

-
Ogi
2024-01-28 16:26
私の耳には、Bofill先生の発音はとても良く思えました。テンポも速くもなく、遅くもなくで快適でした。

-
Tomo
2024-01-25 22:55
Excellent leading a lesson! :)

-
Rentaro
2024-01-15 22:56
Very good.
Because she is very kindly.
Thank you so much.

-
Rei
2024-01-14 23:29
笑顔で優しい先生でした。ただ、質問したことに対して答えてもらいましたが、よくわからなかったです。

-
Mayumi
2024-01-08 15:02
Teacher Bofill courteously explained some expression to me. So I could understand well.
Thank you teacher Bofill!

-
Satoko
2024-01-08 13:26
とても聞き取りやすく、丁寧なレッスンでよかったです。