
-
Ayachan
2024-07-20 08:30
すごいね

-
Yoko
2024-07-19 08:40
Before lesson, I left you a message "I had old edition of Stage 8".
I had stress Reading lesson by reading on screen so much. I wanted you to respond my request.

-
Meg
2024-07-17 09:27
カラン受講。少し言い間違い(言い直し)が多いのが気になりますが、スピードが速くとても良い練習になります。こちらのミスも適宜指摘してくれて、勉強になります。レッスン前後に簡単なあいさつや雑談もいれてくれるので、楽しくレッスンできます。良い先生です。

-
Anna
2024-07-15 18:28
Thanks to your cheerful and courteous instruction, it was very easy to understand!Thank you so much!

-
Eimie
2024-07-10 08:25
Thank you !
good lesson!

-
Tsumu
2024-07-06 09:28
💕💕💕💕💕😍😍❤️👍🏻優しい😭😭

-
Sumire
2024-07-03 08:25
Good 👍

-
Nozomi
2024-07-03 07:56
Thank you

-
Sumire
2024-06-28 08:27
Good

-
HIKARU
2024-06-26 09:30
I love to talk with you!
とってもかわいい先生!