
-
rin
2024-12-09 20:28
ありがとうございました💖💞💓❣️💕💗💝🙇(❁´◡`❁)またお願いしたいです❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍❣️💕💞💓💗💖💝💌

-
Tomomi
2024-12-05 09:26
マイクの音が聞きづらかったので

-
TAKESHI
2024-12-04 10:22
He indicated my faults kindly and correctly. His pronounce is very good to hear. He is a good teacher.

-
kinoko
2024-12-02 07:27
とても優しいです。ひとつひとつわかりやすく説明してくれます。

-
Yumi
2024-11-27 07:20
発音をきちんと直してくれてよかったです。進行もスムーズでした。

-
Migi
2024-11-25 06:10
いつも的確に言い間違いを指摘してくれます。また受講したいです。

-
Migi
2024-11-25 05:32
この先生はとても耳がいいと思います。細かい言い間違いをその都度指摘してくれるのでとても勉強になります。

-
Risa
2024-11-20 09:55
カランメゾットを受講しました。発音も細かく訂正してくれて、表現も豊かで非常に優しい先生です。

-
Tomo
2024-11-17 08:57
とても親切に丁寧に話してくれました。分かりやすかったです。

-
Genchan
2024-11-02 07:58
He made great class. He encouraged the student with very good guidances. The student can make enjoyable lesson all through the 25 minutes of class. Thank you. Excellent.