
-
nyannyan
2026-01-19 22:59
REMS受講。久しぶりの授業でしたが覚えていてくれてうれしかったです。文法項目が難しかったのですが,よくわかる説明をしてくれました。

-
haru
2026-01-12 19:56
Her lesson is so happy !!

-
ARISA
2026-01-09 15:03
先生がとても優しくフォローしてくれてとても楽しいレッスンでした♪

-
Mai
2026-01-09 13:26
集中して受講することができました。

-
mayu
2026-01-05 12:02
ゆっくり話してくれました。

-
Masa
2026-01-04 10:28
This was my first lesson with this teacher. I found her teaching style to be thorough and her pronunciation to be fluent. Thanks to her, I was able to have a fulfilling lesson.

-
Tomo
2026-01-02 22:57
News Alert 受講。たくさんのことを教えていただきました。

-
rio
2025-12-27 07:27
すごいいい先生です

-
Yuko
2025-11-19 13:29
明るく楽しい先生でした。

-
Maira
2025-11-14 11:27
もう少し笑顔と、できたときのリアクションがあると楽しくレッスンが受けられるなと思いました。