
-
Mari
2024-07-31 11:07
いつもとても丁寧に教えてくれます。
ありがとうございます。

-
HIRO
2024-07-29 10:28
にこやかで優しい先生です。

-
daisuke
2024-07-29 09:06
素晴らしい先生です

-
Haruto
2024-07-27 19:30
発音をゆっくりしてくれて初心者でも分かりやすく教えてくれました!
とても褒め上手な先生で正解したら褒めてくれるのでモチベーションが上がりました(^▽^)/レッスンありがとうございました

-
Maichan
2024-07-27 09:15
とても楽しくレッスン受けられました!ありがとうございます。

-
Nabe
2024-07-26 11:35
Thank you so much for today’s lesson.
Elygem is the best teacher who found my mistakes in detail and corrected them.
Also her pronunciation is great too.it’s easy for me to listen.
I’m looking forward to seeing her again.

-
Kokomi
2024-07-25 13:57
わかりやすくゆっくり話してくれました!!

-
Misa
2024-07-25 11:59
とても丁寧で分かりやすかったです!

-
Mari
2024-07-24 11:12
間違いは的確に指摘してくれて、時間を過ぎてもキリに良いところまで進めていただきました。
優しい先生です。
いつもありがとうございます。

-
Kana
2024-07-22 10:36
The teacher was very nice. Her pronunciation was clear and speaking speed was just right for me. I would like to take her lesson again.