
-
Kunisan
2025-03-10 20:48
難しかった💦

-
Tatsuki
2025-03-08 20:31
I'm impressed at and appreciate her lesson which is full of encouraging and positive atmosphere.

-
Ryosuke
2025-03-08 10:59
ゆっくり喋っていただいて、聞き取りやすかったです。
子供がとても恥ずかしがってしまったのですが根気強くレッスンしていただいてありがとうございました。

-
Luca
2025-03-06 18:29
声がちいさかった

-
Mari
2025-03-06 12:02
丁寧なレッスンをありがとうございます!

-
olive
2025-02-19 13:02
TOPIC C3。うまく文章にならなくても、理解しようとしてくれて、修正してくれるので、チャレンジできる。フリートーク頑張ろうと思わせてくれる先生。ありがとう。

-
miyo
2025-02-15 13:31
Thank you for teaching me so patienty.please teach me again.

-
olive
2025-02-12 13:01
トピックC1。旅行に行く予定でフリートークできるようになりたいと話したら、それを意識して進めてくれたて、ありがとう。

-
AIRI
2025-02-09 12:57
She is very kindly teacher.
The pronunciation is very easy to understand.
We want to see her again.

-
Taiga
2025-02-02 10:31
始めてのレッスンでドキドキしていましたが「楽しかった」と喜んでいました!