
-
Azusa Fujita
2024-06-19 06:56
Thank you so much!!!!!

-
Azusa Fujita
2024-06-17 06:56
Thank you so much!!!!!

-
YOKO
2024-06-15 21:27
明るい先生で、楽しいレッスンでした。

-
Ryota
2024-06-14 08:59
Thank u so much:)

-
Yuki
2024-06-11 14:56
たくさん褒めてくれてすごく嬉しかったし、楽しかったです。

-
Yuka
2024-06-10 06:56
フリートークも交えて進めてくれて楽しく取り組めました

-
Yuki
2024-06-07 15:28
難しかったけど、丁寧に教えてくれました

-
U
2024-06-07 09:01
Sometimes there were situations where I did not understand the meaning of her questions, but even in those cases, I received appropriate guidance and made progress in my learning. I am grateful for that.

-
Shuri
2024-05-31 20:21
I will continue to do my best in English. So I look forward to working with you.

-
TOMO
2024-05-31 14:27
おだやかで優しい先生で話しやすかったです。
ミスもしっかりしてきしてくれてとてもいいレッスンでした。