
-
Ryoga
2023-01-05 20:28
Thank you! The teacher was kind and the children enjoyed the lesson with peace of mind.

-
Wakana
2023-01-05 10:27
凄く楽しかった。🎶

-
Rina
2022-12-29 21:26
とても面白い授業でした。Thank you very much.

-
Ayumi
2022-12-28 18:57
Thank you Arsenal. I really enjoyed your class.

-
Toshi
2022-12-28 10:29
I think it will be easier to understand if you write down the points.

-
Rina
2022-12-22 21:26
優しくていっぱい褒めてもらいました。Thank you so much!

-
Rina
2022-12-20 22:26
たくさん話してくれて本当に楽しかったです。 I really enjoyed my lesson! Thank you.

-
Nats
2022-12-20 21:37
Business English 5を受講。授業に入るときに、Bookは持っている?と確認してくれて、共有に手間取ることもなくスムーズに授業が進みました。アクティビティで正解すると”Right!"”Good!"など笑顔で声かけしてくださり、楽しく授業を受けられました!

-
Momoka
2022-12-18 12:56
Thank you so much❣️

-
Rina
2022-12-15 21:56
とても優しく教えてくれて次のレッスンが楽しみになりました。Thank you very much!! I enjoyed my lesson.