
-
Sayu
2022-12-11 11:58
楽しい授業ありがとうございました。先生のリアクションが大好きです。またお願いします!

-
lily
2022-12-08 11:25
I took Basic English.
She explained grammar with enthusiasm and her explanations were always easy to understand.
I would like to take this class again.

-
Echan
2022-12-06 13:48
ok

-
Yoshi
2022-11-30 10:29
She is very good.
I had fun

-
Misaki
2022-11-27 21:54
すごく楽しかったからまたやりたいですありがとうございました😊😊!‼️

-
Giichi
2022-11-27 19:57
ペースは速いですが明るく子どもも喜んでいました

-
Renri
2022-11-25 17:28
子供の様子を見ながら声をかけてくださり、とても明るい先生でよかったです。

-
Sayu
2022-11-23 13:56
とても楽しい授業でした。是非またお願いします!

-
Tan kinen
2022-11-14 19:04
前回のレッスン内容と重複してしまいました。

-
Maki
2022-11-09 13:35
丁寧に教えてくださいました。