
-
hina
2025-10-08 09:24
ニコニコしていて、英語もわかりやすく、こどもは安心して受けれたようです。

-
Kotono
2025-10-06 17:57
いい先生でした。

-
Rina
2025-09-26 17:26
!

-
Risa
2025-09-25 17:28
すごくやさしい先生でした。またレッスンを受けたいです

-
Kana
2025-09-22 17:00
初めてで緊張していたが、優しく対応してくださった。

-
koko.
2025-09-20 19:57
ワオ(〃゚3゚〃)

-
sae
2025-09-15 22:32
明るい。続けていけそうなレッスンです。

-
Nami
2025-09-08 22:38
It’s my first online English class.
She’s always smiling at me and being kind.
She also has a good sense of humor and she’s great at summarizing her words clearly.

-
Masa
2025-09-05 22:04
she is so kind. thank you.

-
suzu
2025-08-27 19:39
どのような人でも楽しませてくれる先生だと思います。
とても楽しいレッスンでした❤